Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נשיא בלארוס - Knvzh0ypcyk17m, נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים.

נשיא בלארוס - Knvzh0ypcyk17m, נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים.. אנדריי פוקומייקו, ap רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו הנשיא ממנה את ראש הממשלה, האחראי על מינוי השרים בממשלתו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו האשים את רוסיה שהציעה הלוואה של 500 מיליון דולר אמריקאי, בתנאי שבלארוס תכיר באבחזיה ובדרום אוסטיה, אך הוסיף כי העמדה של בלארוס לא ניתנת למכירה. מנהיגי האופוזיציה מאיימים לפתוח בשביתת ענק אם לוקאשנקו יסרב לדרישתם להתפטר.

רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. לוקשנקו, שמחפש כהונה שישית וניצב בפני האתגר הגדול ביותר לשלטונו בשנים האחרונות, לא ציין מי אלו אותם מפעילי בובות בשתי המדינות. לוקאשנקו אמר שמטוס ריינאייר טס מעל תחנת כוח גרעינית ושהנחתתו נעשתה כדי להגן על העם הבלארוסי ובהתאם לחוקים בינל. המוזרויות של נשיא בלארוס קדמו למגפת הקורונה.

×'לארוס ניצחון מפוקפק ללוקשנקו ×'×'חירות ישראל ×
×'לארוס ניצחון מפוקפק ללוקשנקו ×'×'חירות ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים. ההפגנות, שנחשבות להפגנות האנטי־ממשלתיות הגדולות ביותר בתולדות בלארוס, החלו טרם הבחירות. נשיא בלארוס מתקרב למערב ותומך באוקראינה, ובמוסקבה זועמים על המדינה שנחשבה לאחות הקטנה ומטילים עליה מגבלות כלכליות כואבות. רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: Sergei gapon/pool via reuters) בארהב החליטו להשמיע עמדה ביחס למצב, ומזכיר המדינה מייק פומפאו טען כי המעצמה עוקבת אחר המתרחש במדינה בדאגה, וכי בכוונתם להתערב ולדון. סיכלנו מהפכה שתכננו כוחות זרים; בחודש יולי נעצרו באזור מינסק כמה עשרות חברים בקבוצת ואגנר הקשורה למקורבו של נשיא רוסיה, והנשיא לוקאשנקו טען שהקרמלין שלח אותם לשם כדי לפגוע.

בחודש יולי נעצרו באזור מינסק כמה עשרות חברים בקבוצת ואגנר הקשורה למקורבו של נשיא רוסיה, והנשיא לוקאשנקו טען שהקרמלין שלח אותם לשם כדי לפגוע.

אנדריי פוקומייקו, ap רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש היום לא. נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת. רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין Dmitry astakhov/אי־פי עיתון בזמביה פירסם תמונות של זינגמן (שפגש בליברמן), יחד עם נשיא המדינה, אדגר לונגו, לצד מפקד חיל האוויר של המדינה ונספחה הצבאי ברוסיה לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. הנשיא ממנה את ראש הממשלה, האחראי על מינוי השרים בממשלתו. Ap) נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו תקף היום (רביעי) מושל מחוז יהודי, מאחר שלדבריו הוא לא שולט באוכלוסייה היהודית במדינה. לפחות 100 אלף הפגינו נגד נשיא בלארוס, שוטרים זרקו רימוני הלם לעבר מפגינים. עם זאת, הרשויות לא מיהרו להטיל הסגר, והפעילויות ההמוניות השונות. לוקאשנקו אמר שמטוס ריינאייר טס מעל תחנת כוח גרעינית ושהנחתתו נעשתה כדי להגן על העם הבלארוסי ובהתאם לחוקים בינל. משטרת בלארוס אשר קיבלה אישור ממשרד הפנים להשתמש בנשק בעת הצורך נגד המוחים, מתמודדת בימים אלו עם גל מחאות אשר דורשות את פרישתו של נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו מאז שנבחר לראשות המדינה בבחירות.

נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת. הרודן מבלארוס אלכסנדר לוקשנקו, נאם ביום העצמאות של המדינה ובחר לתקוף באמירות אנטישמיות את זכר השואה ואת היהודים. לוקאשנקו אף גולש על גלגיליות. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: Sergei gapon/pool via reuters) בארהב החליטו להשמיע עמדה ביחס למצב, ומזכיר המדינה מייק פומפאו טען כי המעצמה עוקבת אחר המתרחש במדינה בדאגה, וכי בכוונתם להתערב ולדון.

×'לארוס מיירטת את טיסת ריאנאייר כיצ×
×'לארוס מיירטת את טיסת ריאנאייר כיצ×" ×"מער×' יכול ל×"×'×™×' from www.hebergementwebs.com
רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין Sergei gapon/pool via reuters) בארהב החליטו להשמיע עמדה ביחס למצב, ומזכיר המדינה מייק פומפאו טען כי המעצמה עוקבת אחר המתרחש במדינה בדאגה, וכי בכוונתם להתערב ולדון. הנשיא ממנה את ראש הממשלה, האחראי על מינוי השרים בממשלתו. נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: Dmitry astakhov/אי־פי עיתון בזמביה פירסם תמונות של זינגמן (שפגש בליברמן), יחד עם נשיא המדינה, אדגר לונגו, לצד מפקד חיל האוויר של המדינה ונספחה הצבאי ברוסיה הרודן מבלארוס אלכסנדר לוקשנקו, נאם ביום העצמאות של המדינה ובחר לתקוף באמירות אנטישמיות את זכר השואה ואת היהודים.

נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת.

הנחתת המטוס היתה פעולה חוקית. סיכלנו מהפכה שתכננו כוחות זרים; לוקשנקו, שמחפש כהונה שישית וניצב בפני האתגר הגדול ביותר לשלטונו בשנים האחרונות, לא ציין מי אלו אותם מפעילי בובות בשתי המדינות. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים. Ap) נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו תקף היום (רביעי) מושל מחוז יהודי, מאחר שלדבריו הוא לא שולט באוכלוסייה היהודית במדינה. בנאום שנשא לאומה הביע הנשיא את זעמו על. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת. הרודן מבלארוס אלכסנדר לוקשנקו, נאם ביום העצמאות של המדינה ובחר לתקוף באמירות אנטישמיות את זכר השואה ואת היהודים. לוקאשנקו אמר שמטוס ריינאייר טס מעל תחנת כוח גרעינית ושהנחתתו נעשתה כדי להגן על העם הבלארוסי ובהתאם לחוקים בינל. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו תקף היום (ג') בחריפות את רוסיה, וטען ששיקרה בנוגע לסיבת נוכחותם במדינה של שכירי חרב רוסים, ש נעצרו בחשד שהתכוונו לכאורה לבצע פעולות טרור. Sergei gapon/pool via reuters) בארהב החליטו להשמיע עמדה ביחס למצב, ומזכיר המדינה מייק פומפאו טען כי המעצמה עוקבת אחר המתרחש במדינה בדאגה, וכי בכוונתם להתערב ולדון. בחודש יולי נעצרו באזור מינסק כמה עשרות חברים בקבוצת ואגנר הקשורה למקורבו של נשיא רוסיה, והנשיא לוקאשנקו טען שהקרמלין שלח אותם לשם כדי לפגוע.

הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים. לפחות 100 אלף הפגינו נגד נשיא בלארוס, שוטרים זרקו רימוני הלם לעבר מפגינים. אנדריי פוקומייקו, ap רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

לאחר ניצחונו ×
לאחר ניצחונו ×"מסתמן של ×"רו×"ן ×'×'חירות עימותים ×'רח×'×™ ×'לארוס ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אותת בצהריים (יום ד') כי הוא נערך להחריף את מאבקו במתנגדי המשטר שמנהלים נגדו הפגנות מחאה זה שבוע וחצי, בעקבות טענתם שהבחירות לנשיאות זויפו לטובתו. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: ועדת הבחירות בבלארוס הודיעה שלוקשנקו. ההפגנות, שנחשבות להפגנות האנטי־ממשלתיות הגדולות ביותר בתולדות בלארוס, החלו טרם הבחירות. הנשיא לוקשנקו, ששולט ביד ברזל במדינה ברבע המאה האחרונה, עצר את יריבו המרכזי לקראת הבחירות וטוען שכוחות ממערב ומזרח תכננו. מנהיגי האופוזיציה מאיימים לפתוח בשביתת ענק אם לוקאשנקו יסרב לדרישתם להתפטר. לוקאשנקו אף גולש על גלגיליות. נשיא בלארוס במשחק הוקי / צילום:

סיכלנו מהפכה שתכננו כוחות זרים;

יהודים גורמים לעולם להשתחוות בפניהם. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו תקף היום (ג') בחריפות את רוסיה, וטען ששיקרה בנוגע לסיבת נוכחותם במדינה של שכירי חרב רוסים, ש נעצרו בחשד שהתכוונו לכאורה לבצע פעולות טרור. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: נשיא בלארוס טען ששכירי חרב מטעם פוטין תכננו לחבל בבחירתו. הנשיא לוקשנקו, ששולט ביד ברזל במדינה ברבע המאה האחרונה, עצר את יריבו המרכזי לקראת הבחירות וטוען שכוחות ממערב ומזרח תכננו. בנאום שנשא לאומה הביע הנשיא את זעמו על. המוזרויות של נשיא בלארוס קדמו למגפת הקורונה. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין נשיא בלארוס במסר אנטישמי אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה. רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו מנהיגי האופוזיציה מאיימים לפתוח בשביתת ענק אם לוקאשנקו יסרב לדרישתם להתפטר. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש היום לא.